dimecres, 15 d’octubre del 2008

Nova versió de El conte d'un llapis?

Hola a tothom,

Ben aviat hi haurà una nova versió de El conte del llapis.

Fa temps que comentava la possibilitat de muntar de nou la música de El conte d'un llapis per raons de drets d'autor. De fet, i en teoria, estic protegida perquè és un treball acadèmic però... que passarà el dia que el vulgui presentar en algun certamen? Vull curar-me en salut i no tenir problemes de drets d'autor i després haver-ho de solucionar a corre-cuita.

De fet, ahir m'estava mirant el DVD-master de la gravació... i cada cop ho veig més clar. Després d'aquest visionat vaig trobar-li un altre problema (a més dels narratius ><): els crèdits del final. Val que els vaig fer ràpidament amb l'After Effects el dia abans de la entrega... però tot i així m'agraden exceptuant la escena que el llapis s'amaga dins de la màniga del meu pijama (si, això de color marró que es veu, és un dels meus modelets nocturns) i que era una dedicatòria molt explicita a una persona que creia molt especial però que ni tant sols m'ha animat a continuar en aquest món.

Així que, aprofitant que hauré d'editar el vídeo per la música, eliminaré els títols de crèdit i en faré uns de nou.... I per tant, serà la tercera versió de El conte d'un llapis. No crec que arribi a les múltiples versions d'uns dels films que més m'agraden, Blade Runner, però per ser el primer... tres versions... no està gens malament.

Gràcies per la vostra lectura.
Fins aviat!

 

Archivo del blog

Datos personales

La meva foto
Llicenciada en Historia de l'Art (actualment cursant Comunicació Audiovisual) Integrant del grup d'investigació LAIA