dilluns, 29 de setembre del 2008

Nova plantilla

Actualització de caràcter estètic. El bloc de El conte d'un llapis té plantilla nova.

Ahir al matí, mentre revisava les actualitzacions d'alguns blocs vaig veure que hi havia unes quantes novetats en els que es dediquen a col·leccionar plantilles. Entre aquestes, la que vesteix l'espai del llapis. Em va agradar i de seguida vaig pensar... "si canvio l'encapçalament i poso el llapis però forçant el viratge cap a verdós... podria quedar molt bé". Així que he aprofitat i l'he canviat.

Una de les coses que m'agraden és el rang de colors que utilitza: són foscos, poc saturats... que coincideixen bastant amb la estètica de El conte d'un llapis (i no queda tan estrident com el fucsia que utilitzaven per ressaltar els hipervincles visitats). Això si, revisant els CSS, intentaré fer que els colors dels titols destaquin i quedin una mica resaltats.

Per si fos poc, el fons també m'agrada molt perquè és completament neutre. És veritat que amb el fons de l'altre, la composició guanyava més lluminositat, i que aquesta, per contra, és veu més fosc. Però tot i així, l'avantatge que té és que et centrés en el que hi ha al centre de la pantalla (válgase la redundancia fonética).

I bé, avui, coincidint amb la matricula ja puc dir que han començat oficialment les classes a la universitat.

Fins aviat!

 

Archivo del blog

Datos personales

La meva foto
Llicenciada en Historia de l'Art (actualment cursant Comunicació Audiovisual) Integrant del grup d'investigació LAIA